22 - 1 = idag

Var ett tag sen jag skrev här nu så det är väl dags för en liten update. Kalmar är nu täck av ett tunt lager snö och jag pluggar mest. Vetenskapstentan satte jag som en smäck och den kursen har jag nu lagt på förvaring i ett förråd långt bak i hjärnan. Det som gäller nu är lite annat flum (sitter nu och skriver en krånglig uppgift som egentligen kanske inte är så krånglig) samt massa praktiska övningar på KTC innan vi gå på praktik om två veckor. Igår satte vi kateter på ett gäng plastattrapper. Jag och Malin döpte våra dockor till Anton och Lotta och dom verkade ganska nöjda med behandlingen dom fick även fast en brist av kommunikation uppstod :P

Nu på förmiddagen har jag varit på arbetsintervju och fått sommarjobb! Blir en sommar på IVA. Ska bli spännande, intressant och lite läskigt. Var även förbi på blodcentralen och nyanmälde mig. nu bli det mera plugg och vid tre ska jag iväg och slinga mig. Måste ju vara fin i håret på min födelsedag imorgon :)
Publicerat i Allmänt