Something sweet

Att jobba hela veckan när Robin är uppe hos familjen var inte det roligaste men fick ett litet fint smultron till mitt Sabo-armband när han kom hem ♥
Bara två veckor kvar på sommarvikariatet nu och sommaren bara försvann. Det har varit en fruktansvärt lärorik sommar och jag har vuxit både som människa och som sjuksköterska. Har bara fått höra positiva saker om min insats och det känns så himla bra. Ingen som klagat på mig, duktiga jag. Jag vet inte riktigt vad som kommer hända när de här två veckorna är till ända. Det jag vet, sorgligt nog, är att jag inte får vara kvar på ettan (att tala sanning gynnar en inte alltid). Har trivts så himla bra och fått arbeta med många fina människor. Får trösta mig med att jag om en månad befinner mig i Grekland och det är inte fy och skam.
Publicerat i Allmänt